Skip to content
Læreruddannelsesnet
  • Litteratur
    • Litteraturoversigter
    • Læsning af en forskningsartikel
  • Nationale faggrupper
  • 10 ambitioner for en bedre læreruddannelse
    • Handleplaner
    • Udviklingsprojekter
      • Evaluering forsøg nye prøveformer
      • Praksissamarbejde
      • Bachelorprojektet
      • Praktikprojektet
      • Udvikling af kompetencemålsprøverne
      • Tværgående indsatsområder 2014-2018
        • Almen dannelse i LU13
  • Bekendtgørelsen
  • Studieordning
  • Tidsskrift
  • Tal og fakta
  • Taskforce
  • Prof. studiegrupper
  • Publikationer
  • Arbejdsnotater
  • Konferencer og møder
  • Lær online
    • Uddannelse og job
    • Sundheds- og seksualundervisning og familiekundskab
  • Kontakt
Menu Luk
  • Litteratur
    • Litteraturoversigter
    • Læsning af en forskningsartikel
  • Nationale faggrupper
  • 10 ambitioner for en bedre læreruddannelse
    • Handleplaner
    • Udviklingsprojekter
      • Evaluering forsøg nye prøveformer
      • Praksissamarbejde
      • Bachelorprojektet
      • Praktikprojektet
      • Udvikling af kompetencemålsprøverne
      • Tværgående indsatsområder 2014-2018
        • Almen dannelse i LU13
  • Bekendtgørelsen
  • Studieordning
  • Tidsskrift
  • Tal og fakta
  • Taskforce
  • Prof. studiegrupper
  • Publikationer
  • Arbejdsnotater
  • Konferencer og møder
  • Lær online
    • Uddannelse og job
    • Sundheds- og seksualundervisning og familiekundskab
  • Kontakt
  • Litteratur
    • Litteraturoversigter
    • Læsning af en forskningsartikel
  • Nationale faggrupper
  • 10 ambitioner for en bedre læreruddannelse
    • Handleplaner
    • Udviklingsprojekter
      • Evaluering forsøg nye prøveformer
      • Praksissamarbejde
      • Bachelorprojektet
      • Praktikprojektet
      • Udvikling af kompetencemålsprøverne
      • Tværgående indsatsområder 2014-2018
        • Almen dannelse i LU13
  • Bekendtgørelsen
  • Studieordning
  • Tidsskrift
  • Tal og fakta
  • Taskforce
  • Prof. studiegrupper
  • Publikationer
  • Arbejdsnotater
  • Konferencer og møder
  • Lær online
    • Uddannelse og job
    • Sundheds- og seksualundervisning og familiekundskab
  • Kontakt

Arbejdsnotater

Arbejdsnotater ifm. udviklingsprocessen 2021/2022:

Sammenhæng, progression, faglig fordybelse mv. i læreruddannelsen

Scenarie for reviderede målbeskrivelser i læreruddannelsen

Opsamling og udkast til arbejdet med progressionsspor i læreruddannelsen

Rekruttering og fastholdelse

Baggrundsbilag fra Videngrundlagsarbejdsgruppen

Overblik og resumé af scenarier for videngrundlag

Notat om udvidet formål for læreruddannelsen

Proces ifm. udvikling af læreruddannelse 2013 og ny læreruddannelse

Arbejdsgrupper i forbindelse med udviklingsprocessen


Kontakt: Læreruddannelsens Ledernetværk, Pernille Østergaard Nielsen, Mail: pjol@ucl.dk, Tlf.: 2139 8412